6 Nisan 2013 Cumartesi

AMİGRUMİ VE ŞALLARIM

evet gelelim asıl konuya son zamanda birçok şey ördüm ama buraya eklemeye fırsatım olmadı herzamanki yoğunluklardan tabikii iyi seyirler diliyorumm ...

çağlacığımla eşleştiğim yılbaşı çekilişinde aybars için ördüğüm pandam açıklama nimet ablanın (mormenevşe) birkez daha teşekkür ederim güzel anlatımın için



evet gelelim şiş işi ördüğüm şallarıma ilk olarak omlet şalımla karşınızdayım bu şalımı şubat ayında hobievimiz de ayselimin başlattığı etkinlikle tanıdım çok güzel bir model örümü çok zevkli ve kullanışlı

çok büyük bir şal olduğu için resim çekmekte bayabir zorlandım

2ci olarak viorica baktüs benim anlatımımla hobievimiz de ki mart ayı etkinliğimizdi farklı yarım kalan iplerimi değerlendirerek ördüm kısmetse çok sevdiğim ablam mualla bodura hadiye olarak göndericem dilerim oda çok beğenir..




buda  hobievimiz de şubat ayı için başlattığım Niemeyer baktüsüm








BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...